Tuesday, June 20, 2006

clothes needed

last sunday my parents went to barili kay fiesta man, didto nagkita cla sa iya cuzn na naa duha ka anak, a 1yr old boy and a 2 months old na baby girl looy kaayo cla ug story...

nag baby boy kay daot daw az in then nagdaku lang ang tiyan then ang gisul-ot daw sa baby boi kay gamay nalang daw ang kuwang pwede na xa mahimo ug trapo, mao na ingon sa ako mama,
ang mother sa boi kay gi advisan sa ako lola na ipadala sa doctor ang bata kay daot lagi kaayo then daku iya tiyan na naggahi lang nya saonz man nya pagdala na wla man xa money bayad sa doctor, wla man work iya bana asta sad xa, so mao to gitagaan sa ako lola ug money para bayad sa doctor. the doctor advised her pakan-on lang da ug kan-on, monggo, and kalabasa... sus! wla jud xa kapalit kay wla lagi jud xa money.. ingon sad ang doctor na kailangan i vitamins daw ang baby boi for one year.. nah! wla man gani ika palit ug monggo vitamins na ba... pro ok lang ako ra ang mopalit ug vitamins, na looy man ko sa baby boi... swerte lang gani ni ako na naa ko work kung unsa gusto nya naa ko ikahatag... i think apilan nalang sad nako ang baby gurl...

now, nanuktok ko sa inyoong mga kasing-kasing for used clothing para sa baby girl.. ang baby girl daw kay mga hand-me-downs sad ang clothes pro grabeh na daw kura-ot, ingon ako mama ha... nana man ko didto napili-an hinatag sa ako auntie para ta ka niƱo gikuha-an nato nako para sa baby gurl... kung naa mo nailhan na naa baby then naa mga biniyaan ako lang to pangayo-on kay ako ihatag didto... naa man ako cuzn na modala so ok ra ang pagdala...

enk u daan ninyo....

3 comments:

RAY said...

okiks.... i'll wait for it...

RAY said...

ummmH! muask pa pud ko if naa ba....

RAY said...

nah.. kami wa man mi bb dinhi... ako cousin gamit pa pud niya kay naa man sha bb ron. prayers lang ako ika ambit.